JO, TRAVESTI Un home sense camisa, amb guants de malla i llacet, mira a la distància, mentre al fons una dona amb paraigua i vestuari clàssic camina per un passadís de presó, creant un contrast teatral i evocador. Un hombre sin camisa, con guantes de malla y pajarita, mira a la distancia, mientras al fondo una mujer con paraguas y vestuario clásico camina por un pasillo de prisión, creando un contraste teatral y evocador.

‘Jo, travesti’ torna a Barcelona!

Després d’estrenar-se al Festival Grec 2023 i a Fira Tàrrega, i de fer temporada al Centre de les Arts Lliures, ‘Jo, travesti’ tornarà a Barcelona del 13 al 26 de gener a La Villarroel.

Roberto G. Alonso, com hereva dels lluentons, els talons d’agulla i les plomes de més de cent anys d’història als nostres escenaris, estarà acompanyada de Jazmine Verdaguer, pubilla nostrada i alter ego del músic Jordi Cornudella.

Espectacle que combina teatre, música i dansa per homenatjar l’art del transformisme i algunes de les travestis més cèlebres de la nostra cultura i escenaris.

Jo, travesti és una alterficció sobre el transvestisme que reivindica l’art i cultura travesti i la figura de transformistes i imitadors d’estrelles amb una llarga tradició a casa nostra al llarg de tot el segle XX i fins als nostres dies.

Les entrades es poden comprar aquí.